اسکرام یک چارچوب چابک و پیشرو برای اجرای پروژه‌های پیچیده می‌باشد و از سوی سازمان‌های مطرح جهانی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. این رویکرد در ابتدا در حوزه توسعه نرم‌افزار مورد استفاده قرار گرفت، ولی پس از گذشت زمان به اثبات رسید که آن را می‌توان در مدیریت هر پروژه پیچیده‌ای به کار بست.

برای اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در دوره می توانید از این لینک استفاده نمایید.

156-300x129

 

مخاطبین دوره :

  • مدیران پروژه
  • مدیران برنامه‌ریزی
  • معماران نرم‎‌افزار
  • تحلیل‌گران سیستم
  • رهبران تیم
  • متخصص اسکرام
  • مالکین محصول اسکرام
  • اعضای تیم اسکرام
  • توسعه‌دهندگان نرم‌افزار
  • مدیران فناوری اطلاعات

اهداف دوره :
در انتهای این دوره شما مفاهیم زیر را فرا خواهید گرفت:

  • اصول و قواعد چابکی و اسکرام
  • چگونگی تشریح و مشارکت در تمامی بخش‌های چارچوب اسکرام
  • چگونگی تشکیل یک تیم اسکرام
  • چگونگی رویارویی با تغییرات در سازمان از طریق چارچوب اسکرام
  • آشنایی با واژه‌نامه، عبارت‌ها و اصول و قواعد مدیریت پروژه
  • فراگیری برنامه‌ریزی، اجرای پروژه و گزارش پیشرفت پروژه
  • آشنایی با نقش متخصص اسکرام و تفاوت های آن با نقش مدیر پروژه

پیشنیاز:
شرکت‌کنندگان لازم است آشنایی مقدماتی با مفاهیم اسکرام داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مفاهیم مقدماتی اسکرام می‌توانید به سایتت https://www.scrum.org/scrum-guide  مراجعه فرمایید.

ثبت نام

برای ثبت نام در دوره یا اطلاعات بیشتر می توانید از این لینک استفاده نمایید.

شیوه جدید آموزش دوره اسکرام

دوره آموزشی اسکرام مستر به صورت تلفیقی از تئوری به همراه کارهای کلاسی و پروژه های عملی و به طور کلی دوره ای تعاملی است.  شما با حضور در این دوره، علاوه بر اضافه کردن دانش خود، تجربه فراموش نشدنی را به همراه دیگر شرکت کنندگان خواهید داشت.

در مورد متد آموزشی در دوره اسکرام، صحبتهای زیر از زبان مدرس دوره، اسد صفری، شنیدنی است:

“این متد آموزشی معروف به روش Training From the Back of the Room می باشد. در این روش آموزشی بیشتر به جای اینکه استاد دوره آموزش دهد و یا اصطلاحا تدریس کند، از روش یادگیری تیمی و گروهی استفاده می شود. نفرات به گروه های مختلف تقسیم می شوند و در گروه ها به یکدیگر کمک می کنند تا بیشتر یاد بگیرند. این روش بر روی اینکه بیشترین میزان یادگیری از یادگیرنده به یادگیرنده می باشد تاکید میکند.”